zaterdag 13 oktober 2012

Alkalisch + Heerlijk + Energie = Verse Sappen


Sapjes, sapjes en nog eens sapjes!

Groene sappen, oranje sappen, roze sappen! Er zijn zoveel variaties en ze zijn allemaal ZO goed voor je. Allemaal met hun eigen krachten en eigenschappen. Hier een stukje over het hoe, wanneer en waarom van sapjes.


Ik ben de laatste weken echt op een sapjes Kick! Geweldig, kan bijna niet wachten om s'ochtends weer een heerlijk vers alkaliserend sapje te drinken.

En het is echt waar, hoe vaker je deze heerlijke sappen drinkt, hoe meer je er naar verlangt! 

Wat je wel nodig hebt is een juicer. 
Een heel belangrijk gereedschap in je alkalische rauwe keuken. Je hebt ze in alle prijsklassen, ik heb er één van 70 euro en hij doet het prima. Wat ik wel handig vindt is wanneer ze twee snelheden hebben, dan kun je voor de langzamere optie kiezen om de enzymen in je sap zo min mogelijk af te breken.

Het maken van sap is een perfecte manier om een heleboel rauwe, organische heerlijkheid direct in je cellen te krijgen.


Verjongende, groene, alkalische sappen zijn een zeer belangrijk onderdeel van mijn Rauw Alkalisch Dieet.

Wanneer is het beste tijd voor sapjes?

S'ochtends vroeg, op de lege maag zodat het METEEN wordt opgenomen door je lichaam. Je kunt één, twee, drie glazen drinken over de ochtend drinken. In de namiddag, tegen een uur of vier is het ook een perfecte tijd om uit je middag dip te komen OF het te voorkomen! Helpt geweldig, instant energie!



En wat krijg je hiervoor allemaal terug?
  -Stralende huid en glanzende haren.

  -Energie, energie en nog eens energie!

 - Een slank, sterk  lichaam! 

   Je ideale gewicht zonder moeite.

  -Lager bloeddruk en lager cholesterol.

  -Een geweldig sterk immuunsysteem.
   Rust in je lijf, geen bloedspiegel schommelingen.

  -Heerlijk smakende sappen om je ochtend mee te     beginnen!



Hier zijn een paar van mijn favoriete combinaties!




Pink Juice 

HEERLIJK fris en prachtig roze!

Een combinatie van; 

een roze grapefruit,

een halve komkommer, 

sap van een halve of hele limoen, naar smaak

en een stukje gember!






Alkalisch, Heerlijk, Prachtig Groen!

Mijn favoriete ochtend combinatie,
ik kan wel zeggen dat ik deze elke dag drink!

Wat zit er in?
Een grote handvol groene bladgroente, zoals boerenkool, paksoi is lekker met een niet te sterke smaak, paar stengels bleekselderij, een komkommer, een groene peer of appel, een stukje gember.
 Ik doe er meestal ter grootte van 1,5 cm in, maar kan ook kleiner om mee te beginnen, perfect om je te beschermen tegen ontstekingen!
Allemaal door de juicer en klaar is je heerlijke, gezondheid in een glas!




Hier nog drie geweldige combinaties die ik meestal later in de ochtend of in de middag drink.
Geweldige kleuren!







             Alkaliserend Groen.....               Detox Rood.......               Verfrissend Oranje......    

                 Boerenkool,                                Rode bieten,                          Wortels     
                 Peer,                                           Rode kool,                              Sinaasappel
                 Komkommer                               &                                             Gember
                & Citroen                                     Appel                                      & Citroen


Proost! Op je gezondheid!


  
Workshops


Mijn Workshop "De Zoete Verleiding" vindt plaats in november en december, heerlijk en rauw voor de Feestdagen!

Tijdens deze workshop ga ik je laten zien en proeven hoe heerlijk en gemakkelijk gezonde, rauwe en alkalisch verantwoorde zoetigheid te maken is!

                                          



Kijk voor data en reserveringen op mijn website, tinasrawalkalinediet.com




&




de Workshop  Alkalisch Rauw KickStart vindt ook plaats in november en december!



Tijdens deze workshop zal ik je informeren, motiveren en inspireren over mijn Rauw Alkalisch Dieet. Mijn doel is om je te laten zien hoe het allemaal kan en werkt, aangepast op je eigen leven en wensen, hoe geweldig je je zult voelen en eruit zult zien! 
Hoe je een stralende gezondheid verkrijgt op en makkelijke en toegankelijke wijze.




Kijk voor data en reserveringen op mijn website, tinasrawalkalinediet.com


Met nog meer informatie, inspiratie, recepten, coaching en workshops!

Kom gauw langs om te kijken!





Deel het op Facebook met je vrienden en maak kans op een geweldig Superfoods Starterspakket in samenwerking met Mattisson Healthcare ter waarde van 42,50 Euro!!!!!!    YEAH!!!

                                                                   Stay connected!

Je kunt me ook volgen op Facebook, Tina's raw alkaline diet! https://www.facebook.com/tinas.rawalkalinediet








Geen opmerkingen:

Een reactie posten