donderdag 9 augustus 2012

Eet dagboek SUPER VEGAN HIGH RAW

Een heerlijke dag gevuld met super goed voor je RAW & ALKALINE voedsel voor optimale energie en power!

De dag begonnen met een heerlijk stuk watermeloen, geweldig lekker zomers fruit, super alkalisch en vol met water. Goed vóór een workout om je vocht op peil te brengen.


Glas water met sap van een halve citroen, ook extra alkalisch, goed begin van de dag voor je lichaam die in de ochtend meestal extra verzuurd is door de eliminatie en verwerking van voeding door je lijf in de nacht.


Geshopt! Dit is voor mij geweldig shopppen, bij de bio winkel je kar vol laden met pure gezondheid.

Dus , na 30 minuten te hebben gewacht na de een heerlijke groene sapje,
van bleekselderij, andijvie, citroen, gember, komkommer en witte druiven, Yummie!
Het was vandaag een echte RAW dag, dus volgepakt met verse fruit verwerkt in makkelijke sapjes, puddings en smoothies!
Handig en makkelijjk om ook mee te nemen.

glaasje Chlorella

Bosbessen, chia en avocado pudding

Lunch on the go,
Smoothie van spinazie, banaan, ananas en SUPERFOOD  hennep eiwitpoeder met alle essentiële aminozuren die je lichaam niet kan aanmaken.
In de thermosfles,
en een paar plakjes energie repen om mee te nemen.



Energie repen zijn een belangrijke deel van mijn dagelijkse dieet, ze bevatten eiwitten, aminozuren, nutriënten en gezonde vetten en energie die ik nodig heb!
Ze zij snel gemaakt, ik varieer ze van smaak afhankelijk waar ik net trek in heb of van wat ik in huis heb!

Deze geweldige repen bestaan meestal uit een mengsel van verschillende zaden en noten, kokosnoot olie, dadels of rozijnen, kokosbloesem suiker en havermout of peulvruchten voor de complexe koolhydraten.
Alle  Superfoods die je wil, van rauwe cacao poeder tot mesquite poeder, goji bessen, you name it!

Ze zijn rauw, smaken heerlijk en je hebt het gevoel of je gewoon koekjes eet terwijl je je lichaam voedt!


Dit is een rauwe cacao variatie met kokos, YUMMIE!!!!!


Later op de dag een bio peer en een bio perzik,

tomaat, halve avocado met een beetje zeezout op  vier granen crackers.

Een mega salade van romaine sla, bloemkool, groene olijven, peterselie, courgette, zwarte bonen en een heerlijke knoflook dressing.

Kopje kruidenthee met citroen en een stuk RAW chocolate, heerlijk, moeilijk van af te blijven EN ook nog goed voor je!



en een heleboel water de hele dag door.

Iedereen een super dag vol energie en inspiratie gewenst!!!

zie ook



Schrijf je nu in en ontvang een welkomst mail van mij in je mail box met de 3 makkelijkste manieren om meteen meer groente toe te voegen aan je dagelijkse dieet! Stuur me een berichtje met je e-mail adres!
Je ontvangt een mailtje elke keer een nieuw bericht op de blog verschijnt.

Stay connected!

Je kunt me ook volgen en delen op Facebook, Tina's raw alkaline diet! 
https://www.facebook.com/tinas.rawalkalinediet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten