zondag 3 juni 2012

Mijn Eet Dagboek

Vandaag begin ik aan mijn eet dagboek, hier houd ik bij wat ik eet, en ook om te zien hoe ik me voel door bepaalde voedingsmiddelen en ik wil ook graag de ontwikkeling bijhouden van mijn raw food keuzes!

Zondag  3 juni,

dag begonnen met een glas water,
1 en 1/2 glas green juice
half uur later een bakje bevroren blauwe bessen, super anti-oxidanten voor je!

kikkererwten pancakes, was lekker, maar kan beter, dus nog een paar keer proberen voordat het recept komt

een kop brandnetel thee en een paar rauwe cacao amandel koekjes, 
HEERLIJK!!!!!
recept binnenkort op de blog

2 grote glazen groene smoothie, met spinazie en nog wat blauwe bessen, hennep proteïne poeder, banaan, kokos water en avocado

kop groene thee met veel citroen

een bio appel en nog een paar rauwe cacao amandel koekjes, vol super vetten en eiwitten, en jammie!

groente wraps met broccoli en een dressing van 
zonnebloempitten en pompoenpitten,
paar 4 granen crackers met avocado en zeezout

kop kruiden thee met citroen

en nog wat bevroren blauwe bessen, verslavend

verder nog heel veel water,

dat was het voor vandaag, ik probeer het een paar keer per week bij te houden!

Fijne week allemaal!








Schrijf je nu in en ontvang een welkomst mail van mij in je mail box met de 3 makkelijkste manieren om meteen meer groente toe te voegen aan je dagelijkse dieet! Stuur me een berichtje met je e-mail adres!
Je ontvangt een mailtje elke keer een nieuw bericht op de blog verschijnt.

Stay connected!

Je kunt me ook volgen en delen op Facebook, Tina's raw alkaline diet! https://www.facebook.com/tinas.rawalkalinediet









Geen opmerkingen:

Een reactie posten