donderdag 31 mei 2012

Superfoods

Yes!
Ze  zijn binnen, mijn pakket met Superfoods!

 


Ik gebruikte er al een paar van, maar nu heb ik een hele pakket besteld, en in samenwerking met Mattisson Healthstyle  ga ik ze in mijn blogs gebruiken in recepten, ik ga er over schrijven en uitleggen wat ze precies voor je doen!
En je kunt ze trouwens ook via mijn website  vanaf dit weekend bestellen, wanneer je ze bestelt krijg je ook nog een heerlijke recept erbij, waarin je het bestelde produkt kunt gebruiken!
Super toch!?

Om gezond en energiek te zijn is het al  GEWELDIG  om veel rauwe groente en fruit te eten, maar om je dieet bij te vullen, zoals bv. met eiwitten, of  je immuunsysteem een boost te geven is het makkelijk en heerlijk om gebruik te maken van deze Superfoods.

Zoals deze Hennep Proteïne Poeder, een complete eiwit, ook alle essentiële aminozuren, omega 3-6,
2 El in je smoothie is gelijk aan 7,5 gram pure eiwit.



Ik had het erg druk de afgelopen dagen met mijn coaching en met recepten testen, dus wat is het alle makkelijkst wanneer je weinig tijd hebt en je lichaam alle vitamines, mineralen en al het gezonde nodig heeft om te presteren en om je buik te vullen?

Smoothies!!!!!!
Jammmmmie! En zo goed voor je! Makkelijk te verteren, je lichaam verspilt geen energie aan het verwerken  van het eten.



Dit is het lekkerste smoothie geworden die ik tot nu toe heb gehad!
Hij is heerlijk smeuig, volgeladen met groente en fruit, eiwitten en door het gebruik van cocos water, niet de melk, krijgt je smoothie een extra diepte qua smaak, licht zoetig, maar vooral qua inhoud!

Cocos water is vol met electrolyten, calcium, magnesium en kalium, het is DE sportdrank van moeder natuur. Het vervangt ALLE vocht en mineralen die je kwijtraakt tijdens het sporten.
Precies wat ik nodig had na het hardlopen, een fix voor je lichaam, snel en lekker!

Ik heb meestal het naturel cocos water, maar deze was in de aanbieding en heb dan maar deze gekocht en het viel zeker niet tegen! Met een zachte perzik en mango smaakje past het heerlijk bij de rest van de ingrediënten.





       De ingrediënten zijn,

       1 pakje cocos water, 300ml
       1/2 kop bevroren blauwe bessen
       1 banaan, kan ook bevroren, wordt je smoothie 
       dikker
       1/2 avocado
       2 handen vol spinazie
       2 El hennep proteïne poeder
       
       Alles in de blender en mengen tot het heel smeuig
       en dik is,
       je krijgt ongeveer 2 grote glazen uit,
       na het sporten, voor lunch of gewoon zomaar omdat
       het zo  lekker en gezond is.

      
Mocht je geïnteresseerd zijn, kun je alvast in Tina's Shop kijken voor de Hennep Proteïne Poeder, andere super dingen staan er dit weekend ook op!

 Enjoy!!!!



Schrijf je nu in en ontvang een welkomst mail van mij in je mail box met de 3 makkelijkste manieren om meteen meer groente toe te voegen aan je dagelijkse dieet! Stuur me een berichtje met je e-mail adres!
Je ontvangt een mailtje elke keer een nieuw bericht op de blog verschijnt.

Stay connected!

Je kunt me ook volgen en delen op Facebook, Tina's raw alkaline diet! https://www.facebook.com/tinas.rawalkalinediet

Hoop je daar ook te zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten